2010. november 1., hétfő

Suddenly reactions

Bizonyára sokan gondolják úgy (főleg a nők), hogyha lelki problémáik vannak, semmi esetre sem szabad leülni egy könnyed, tipikus "női" film elé egy puncstortával... Én mégis így tettem és mondhatom, igazán jó döntés volt! Végre egy kellemes este, mindezt úgy, hogy nem érzek semmit... – A szívműtétem óta nem tapasztaltam hasonlót. A Szex és New York 2 remekül helyrebillentette az önértékelésemet. Nagyon tetszett. És még segített is. Éppen az, amire a legnagyobb szükségem volt. The best therapy for me.:)

Csajok, ha kettévágják a szíveteket (képletesen), javaslom, Ti is vágjatok ketté valamit. Én őt áldoztam be:

És még finom is volt.:)

A nap végére persze a legerősebb Ina "bástyája" is meggyengül. Kivált, ha ilyet olvas egyik barátnőjétől: "Ina te egy olyan édes ember vagy:) Úgy szeretlek:) ♥"
Erre még a legerősebb Ina könnyei is elerednek a gép előtt ülve... Köszönöm, Asmi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése