2010. november 2., kedd

"These streets will make you feel brand new, the lights will inspire you..."

Néhány nap teljes melankólia után én és néhány barátom úgy döntöttünk, felhagyunk az önpusztítással, nem törjük össze a kocsinkat és nem is ugrunk a Dunába. Helyette elmegyünk karaokezni. (Ilyenkor is a Bayernesek állnak mellém, ez is olyan érdekes...)
Így lettem Halloween utáni napon Katy Perry, Stefania Fernandez vagy Cleopatra helyett Alicia Keys. :) Nem mintha annyira hasonlítanánk egymásra – bár a sötét haj- és szemtónusunk megegyezik –, hanem, mert úgy éreztem, valami olyan dalt kell választanom, amelyben kiordíthatom magamból a fájdalmat. Hát, sikerült. A választásom a New York lett, miután a Szex és New York 2 nyitódalaként már elnyerte a tetszésemet. Ha egyszer valaki egy ilyet írna Münchenről, ahogy mondani szokás, a tíz ujjamat megnyalnám utána. Vagy Debrecenről...
Az eredeti verzió, Alicia Keys-szel:



"In New York,
Concrete jungle where dreams are made of,
There’s nothing you can’t do,
Now you’re in New York,
these streets will make you feel brand new,
the lights will inspire you,
lets here it for New York, New York, New York"

Egyszer elmegyek ide is. Eddig fel se merült volna bennem, de most már... megtehetem. Már csak az útiköltséget kell valakinek fedezni.:)

Ha már Szex és New York 2, véleményem szerint a zenei betéteket rendkívüli hozzáértéssel válogatták össze, nagyon illenek az egyes részletekhez a filmben. Kiválogattam a szerintem legjobbnak ítélteket (a New York-on kívül):

Alicia Keys – Rapture



Liza Minelli – Single Ladies



I am Woman



Jennifer Hudson & Leona Lewis - Love is your colour



Cyndi Lauper – True Colours



Utóbbi megmosolyogtató a refrénben található sorával: "I see your true colours, that's why I love you". Mindezen indoklás jól jött volna, amikor azt, hogy kit és miért szeretek, racionálisan meg kellett volna magyarázni...
Mi a véleményed?

2 megjegyzés:

  1. How r u Ina? Ewerything's ok?
    Remelem mar jobban vagy. Let me know what happened. I guessed... Sejtem mi, szurkolok nektek. Hetfon evfordulo igaz? hope will be better soon. Bocs h nem irtam, alig vagyok itthon. Par nap es vissza Angliaba.
    Fiammal puszilunk.
    Eva

    VálaszTörlés
  2. Oh, how are you doing, Darling Éva? Yeah, after all in the UK. Let me hear more from you here!

    Yeah, it's going better, but not at all. I guess that you guess what happened, I will express it, but not here... On the Gmail I'm available from 0-24.
    Yes, you're right, the Anniversary is coming on monday! But alone it's not the best, isn't it?
    I believe that me and Sz can solve all the problems and everything will be the best soon as before.
    Thank to be on my side – finally I have to go to a Chelsea match in the next few years.;)

    VálaszTörlés