2011. január 13., csütörtök

Some old memories from the Zwinger of Dresden

The entrance of the Dresden Zwinger

It's been almost one and a half year when I was in Dresden with my mum. Between 27th and 31st August 2009. My Sweetheart couldn't believe that I could take many pics in the Zwinger's Picture Gallery. But I did it! :) And my mum too. What can I do, how can I prove to Sz that? Naturally there's no other way than to show some here!

Lassan másfél éve, hogy Drezdában voltam az anyukámmal. Augusztus 27. és 31. között 2009-ben. A Drágám nem akarta elhinni, hogy sok képet tudtam készíteni a Zwinger képtárában. Pedig készítettem!:) És anyukám szintén. Mit tegyek, hogy bizonyítsam ezt be Sz-nek? Természetesen nincs más lehetőség, minthogy mutatok párat közülük.

Me with my favourite painting
Kedvenc festményemmel

Girl with pearl earring by Vermeer
Leány gyöngy fülbevalóval, Vermeer alkotása
The Sistine Madonna by Raffaello Sanzio
A Sixtusi Madonna, Raffaello képe
Me with the Sistine Madonna
A Sixtusi Madonnával

The Galery
A képtár
A very famous painting: The Chocolate-Girl by Liotard
Egy nagyon híres festmény: A csokoládés lány, Liotard műve
Before you leave the Picture Gallery
Mielőtt elhagynád a képtárat

You can see all my photos of Dresden (outside the portraits) here

Meg tudod nézni az összes drezdai képemet (a portrékon kívül) itt

2 megjegyzés:

  1. Hát ide én is nagyon vágyok, édesanyám volt lánykorában és amióta mesélt róla azóta a "látni kell" kategória - persze sok más mellett. Jó róla ennyi képet látni és természetesen téged is!

    :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy.
    A képeket csak akkor nézegesd végig, ha van rá időd, mert majdnem 500 db.

    A város tényleg szép, de nekem nagy csalódás volt, legalábbis Münchenhez képest. Nagyon érződik rajta a "keleti" jelleg, sajnos az emberek felfogásában, mentalitásában is, pedig én aztán igazán elfogult és végletekig lojális vagyok az egész német néppel. Ezzel persze nem azt akarom kifejezésre juttatni, hogy nem éreztem jól magam Drezdában, csupán, hogy össze sem lehet vetni azzal, amit például Münchenben vagy 2004-ben, mikor elsőízben szippanthattam német levegőt, Villingen-Schweningenben tapasztaltam ill. tapasztalok mind a mai napig.
    Szubjektivitás ide vagy oda, én Németország felfedezésének tekintetében az első állomásként mindenképpen Münchent ajánlom.

    VálaszTörlés