2010. november 8., hétfő

One year! Happy Anniversary!

One year! Oh, my God! As times goes by...
Today is our first anniversary and I'm so happy with that.
Wish I were in Debrecen today. There where forever's gonna start tonight... One year ago I have met my Darling Sz at the first time and my life changed. Many thanks to our team, the Werder Bremen.:)
Egy évvel ezelőtt nem sejthettem, hogy minden megváltozik a mai napon. Pedig így történt.
Sokan megkérdezték már tőlem, mikor tudtam biztosan, mikor éreztem azt, hogy ez valami más lesz. Nos, azt kell, hogy mondjam, már 2009. november 8-ának estéjén. Midőn felszálltam arra a Tulipán fantázianévvel ellátott vonatra, amely visszahozott Budapestre, s, amelyiket ily módon azóta is ki nem állhatok, már tudtam, hogy egy más ember jön vissza. És ez azóta is töretlenül így van. Első alkalommal tapasztalhattam meg hosszú idő óta, milyen nehéz tartani magamat a 30 másodperces szabályhoz ("Nem lehet semmi az ember életében, amitől nem tud fél perc alatt (örökre) búcsút venni, ha a jármű befordul a sarkon.") Azóta minden alkalommal próbára tesz ez az elv engem.

Múltidézés tekintetében nem hagyhatjuk figyelmen kívül, hogy egy Werder Bremen-meccsnek köszönhető a mai nap. Sokak számára emlékezetes dátum volt:



Bár az eredmény döntetlen lett (1:1), én mindenképpen nyertem. A legjobb napot mindközül és egyúttal az egyik legjobb döntést is. Bárcsak több ilyen jó döntést hoztam volna életemben...
A mai napon erre emlékezem.

A dal, amiről mindig ez a nap és Debrecen fog eszembe jutni:


Éljen november nyolcadika!

HAPPY ANNIVERSARY DARLING!

BOLDOG ÉVFORDULÓT, DRÁGÁM!



Romantic Snow Globes by WiddlyTinks.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése