2012. november 8., csütörtök

I won the Grand Prize! – Fődíjat nyertem!


Október 31-én Bayern-szurkoló társaságunkkal ismét közös meccsnézésen vettünk részt. Mivel ez már majdnem a jubileumi, 50. alkalom volt az ilyen jellegű fővárosi összeröffenések sorában, különféle kedvezményeket, ajándékokat kaptunk a helytől, ahová legtöbbször járunk ebből a célból, s ezúttal egy fődíj is kisorsolásra került, amit nagy meglepetésemre én nyertem meg! Körülbelül 3 éves korom óta nem nyertem már semmit, nemhogy fődíjat – hacsak a páromat nem tekintjük annak –, így, amekkora volt részemről a megdöbbenés, legalább akkora volt az öröm is, hogy ennyi idő után végre újra rám mosolygott a szerencse. :)

Ezúton is szeretném megköszönni Fodor Csongor szervezőnknek a lebonyolítást és a Luigi Sport Pubnak a felajánlást!

Photobucket

A képen a fődíjjal, vagyis a 3000 Ft értékű utalvánnyal pózolok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése